Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Γιατί ΟΧΙ σε όλα τα ναρκωτικά;






Του Σάββα Αβραμίδη,

δεν ξέρω πάρα πολλά πράγματα για τα ναρκωτικά, δεν ξέρω και λίγα όμως.
Εν πάση περιπτώσει, δεν έχω σκοπό σε αυτό το άρθρο να αναφερθώ στις ιδιότητες του κάθε ναρκωτικού ή στις ψυχοσωματικές του επιδράσεις. 

Αυτές λίγο-πολύ όλοι τις γνωρίζουμε και παρ' όλο που επικρατούν πολλοί μύθοι, εύκολα εντοπίζουμε την αλήθεια. Όμως υπάρχει ακόμη μια πτυχή στο θέμα ναρκωτικά: αυτή της ηθικής.

Τι είναι αυτό που με κάνει να απεχθάνομαι το χασίς;
Το μεθύσι του μυαλού... εκείνη η αίσθηση απώλειας και χαράς που ακούμε να περιγράφουν.

"Ένα τσιγαράκι μετά το πανεπιστήμιο για χαλάρωση", "ένα μετά τη δουλειά για να ηρεμήσω απ' την ταραχή"...
Εγώ δεν θέλω ούτε ήρεμος να 'μαι, ούτε χαλαρός! Θέλω να έχω νεύρα, όταν υπάρχει λόγος και τα νεύρα μου να γίνονται κινητήρια δύναμη για πράξεις.

Όπως ο έρωτας δίνει δύναμη στον άνθρωπο, έτσι και το μίσος... όχι τυφλός φθόνος για τους γύρω μας, αλλά σαφέστατα μίσος για εκείνους που μας βλάπτουν.
Είμαι κάθετα αντίθετος με κάθε χριστιανική μπούρδα περι αγάπης υπο οποιεσδήποτε συνθήκες, συνεχούς συγχώρεσης και αυτοδιάθεσης (βλ. γύρισμα μάγουλου για δεύτερο χαστούκι)

Αν γυρίζω απ' το πανεπιστήμιο ταλαιπωρημένος απ' τα ανύπαρκτα ΜΜΜ, δεν θα καπνίσω χασίς. Θα σκεφτώ γιατί δεν υπάρχουν ΜΜΜ και θα φροντίσω να προσπαθήσω να δράσω. Η ευχαρίστησή μου, προσπαθώ να προκύπτει από μια ανώτερη ασχολία. Μπορεί να κάθομαι και να ξύνομαι μερικά απογεύματα, όμως ξέρω ότι δεν είναι αυτό που θέλω απ' τη ζωή μου. Ξέρω ότι δεν είναι η ιδανική κατάσταση!

Και όπως έχει πει και ο, κατα τ' άλλα όχι τόσο συμπαθής σε μενα, Β.Παπακωνσταντίνου "Τους βολεύει"...

Θυμάστε τον Παπαδήμο, τον πρωθυπουργό μερικών εβδομάδων; Είχε γίνει μια περίτεχνη προσπάθεια για την νομιμοποίηση του χασίς! ΤΟΣΗ ΚΑΨΑ ΠΙΑ που ασχολήθηκε ο Παπαδήμος;

Αν και αναφέρθηκα στο μεθύσι, εκείνο αν συμβεί δεν έχει τις ίδιες επιδράσεις.
Ωστόσο, ο αλκοολισμός οδεύει προς την ίδια μοίρα-αυτή της αποβλάκωσης.
Άλλωστε όλοι έχουμε σίγουρα δει άτομα που κάνουν χρόνια χασίς με μόνιμη μαλάκινση.

Κάποτε έλεγε ο δάσκαλος "μακρυά απ' την πολιτική" και αυτό αρκούσε για να φτάσουμε εδώ!
Σήμερα κάτι άλλο έρχεται για να κρατήσει ήσυχο τον κόσμο, οι υποσχέσεις και χόρτο.


Μην κοιμίζεις το μυαλό σου στιγμή...!